Wednesday 9 February 2011

Η καλή νοικοκυρά!

Παλιά άκουγα αυτή τη φράση κι έλεγα οτι εγώ δεν ξέρω να μαγειρεύω και ούτε μπορώ να κρατήσω το σπίτι μόνη μου και φυσικά θα έχω γυναίκα να με βοηθάει. Έλα όμως που και δουλειές κάνω και φαγητά μαγειρεύω!
  Πριν να γεννήσω την Αλεξάνδρα είχα μια γυναίκα που με βοηθούσε κι ερχόταν μια φορά την εβδομάδα. Φυσικά όταν εμεινα εγκύος της είπα ότι μόλις γεννήσω και μετά θέλω να έρχεται δύο φορες. Κυρία εγώ! Δεν είχα καταλάβει, γιατί δεν πολυασχολιόμουν κιόλας, οτι από δουλειές μόνο όσα βλέπει η πεθερά έκανε κι αυτά όχι και πάντα! Ε, να μην μας κακομάθει! Μετά την γέννα το έψαχνα και κοίταγα να δω αν είναι όλα ok. Ξέρετε αυτό που λένε ότι μόλις γίνεις μάμα όλα τα βλέπεις αλλιώς? Ε, αυτό συνέβη! (που για να πω την αλήθεια ουτε και αυτό το πολυπίστευα!!). Σιγά σιγά νευρίαζα και νευρίαζα μέχρι που είπα ότι τέλος δεν γίνετε να πληρώνω και να μην γινετε σωστά το σπίτι!
 Λίγο αργά το κατάλαβα, αλλά και πάλι ο σοφός λαός λέει κάλιο αργά παρά ποτέ! Έτσι έμεινα εγω και το σπίτι! Μόνοι μας! Ειπα ότι μέχρι να βρω άλλη γυναίκα πρέπει να τα κάνω εγώ! Ακαμάτρα όμως βρε παιδί μου και πολύ καλομαθημένη! Στην αρχή λοιπόν εγώ και το σπίτι απλα κοιταζόμασταν. Υπήρχε
μια αμηχανία στην ατμόσφαιρα και κάπως έπρεπε να σπάσει αυτός ο πάγος! Αφού για κάνα δυό μέρες το σπίτι δεν έκανε κάτι για αυτό, κατάλαβα ότι εγώ είμαι αυτη που πρέπει να κάνει την πρώτη κίνηση! Έτσι ξεκίνησα σιγά σιγά και λιγο μουδιασμένα στην αρχή, αλλά μετά από λίγο και αφού δεν ύπηρχε και καμιά εξέλιξη στο θέμα γυναίκας, του πήρα τον αέρα!
 Κι έγινα κι εγώ νοικοκυρά, όχι βέβαια και ο άσπρος σίφουνας, αλλά καλούτσικη και για χάρη του παιδιού μου και μαγείρισσα! Από εκεί που η σπεσιαλιτέ μου ήταν τα μακαρόνια, τώρα από φακές μέχρι γίγαντες και από λεμονάτο μέχρι ψαρονέφρι. Το πιο περίεργο όμως είναι ότι μου αρέσει και το απολάμβανω όταν το ποντικάκι μου τρώει κατι που η μαμά μαγείρεψε και της αρέσει.
 Θα τα διαβάζετε τώρα αυτά κάποιες και θα λέτε "Μα τι λέει η κοπελιά? Ένα φαϊ έκανε και κρατάει και το σπίτι της καθαρό! Τι περιμένει? Χειροκρότημα? Όλες αυτά κάνουμε!".  Θα έχετε απόλυτο δίκιο, μα τα είπα αυτά γιατί πιστεύω πως όσο καλή ή όχι νοικοκυρά είναι μια γυναίκα όταν κάνει παιδί γίνετε ένα κλικ και γίνετε 10 φορές πιο νοικοκύρα. Απλά στην δική μου περίπτωση με αυτό το κλικ κατάφερα να φτάσω αυτό που οι πιο πολλές το έχετε από πριν!

3 comments:

  1. μιαμ μιαμ, ψαρονέφρι με πορτοκάλι θα ήθελα παρακαλώ!

    ReplyDelete
  2. εγω πάλι θα προτιμούσα την παλιά σου σπεσιαλιτέ, τη μακαρονάδα, και συγκεκριμένα καρμπονάρα..!!
    Και επειδή δεν είσαι σίγουρη ότι έχει σπάσει ο πάγος όπως περιγραφεις, θέλω και γλυκό...!!!
    σμακ ποντικάκια

    ReplyDelete
  3. Θεμουλη άντε μέσα στην εβδομάδα κάτι μπορεί να γίνει για το ψαρονεφρι!
    Μαρία όλος θες περνά για καρμποναρα και γλυκο!

    ReplyDelete