Thursday 3 February 2011

I'm singing in the rain!!

Βρέχει!! Μου αρέσει η βροχή! Όχι τόσο όταν είμαι έξω και γίνομαι μούσκεμα, αλλά όταν κάθομαι στο σπίτι με το τζάκι και ζεστό καφέ . Μου αρέσει εκ του ασφαλούς δηλαδή! Άσε που αν κάθεσαι υποχρεωτικά σπίτι καλύτερα είναι να έχει μουντό καιρό και βροχή και να μην σου κάνει καθόλου να θες να βγεις στο κρύο. Έλα όμως που υπάρχουν βροχερές μέρες που πρέπει να βγεις, θέλεις δεν θέλεις, και χρειάζεται να είσαι κατάλληλα εξοπλισμένος. Σήμερα ήταν μια από αυτές!Κι εγώ εκτός από τις γαλότσες, που μου κράτησαν τα πόδια μου στεγνά, δεν είχα ούτε ομπρέλα ούτε αδιάβροχο. Δεν πήρα τίποτα μαζί μου γιατί σκέφτηκα ότι "Με το αμάξι θα είμαι μωρέ!Ένα τσουπ θα κάνω από το αμάξι στην πόρτα του σούπερ μάρκετ και ούτε που θα βραχώ" (ακριβώς με την ίδια λογική δεν παίρνω ποτέ μπουφάν και συνεχώς αρρωσταίνω!). Φτάνω λοιπόν άνετη στο σούπερ και βλέπω με μεγάλη έκπληξη ότι δεν έχει  ακριβώς απ' έξω από την πόρτα γιατί προφανώς και δεν είχα μόνο εγώ αυτήν την ιδέα και έτσι έγινα παπί! Θα πρέπει να ακολουθήσω το παράδειγμα της Μυρτώς και να έχω μια ομπρέλα στο αμάξι. Να σαν αυτές!  

Και μόλις κλείσει κυρία η ομπρέλα!

Γύρω μου θα βρέχει και θα κοιτάω
 επάνω και θα νομίζω ότι έφτιαξε ο καιρός!

Κι ένα αδιάβροχο για την Αλεξανδρούλα




Ε! Να μην έχει και μια ομπρελίτσα

Τώρα είμαστε έτοιμες!!!

No comments:

Post a Comment