Wednesday 2 February 2011

East of India

Μου αρέσει πάρα πολύ να ψάχνω πράγματα για το σπίτι μου. Μια εταιρεία που σχεδόν όλα τα προϊόντα μου αρέσουν είναι η  East of India. Πρώτη φορά που είδα κάτι και το ερωτεύτηκα ήταν το καταπληκτικό κουτί ραψίματος σε ένα μαγαζί στην Αθήνα αλλά μου φάνηκε ιδιαίτερα ακριβό, 140 ευρώ νομίζω!     



My little sewing box!

"Πολύ ωραίο" σκέφτηκα αλλά τόσα χρήματα δεν δίνω. Όταν λοιπόν έφτασα σπίτι μου μπήκα στο ιντερνετάκι μου και το έψαξα!  Μέτα από λίγο το βρήκα σ' ένα τέλειο site και σε παρά πολύ καλή τιμή. (39 ευρώ ). Έκανα την παραγγελία μου και το περίμενα με λίγο άγχος μπορώ να πω, γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που είδα εδώ. Όταν το παρέλαβα και το άνοιξα ήμουν τόσο χαρούμενη που τελικά ήταν ίδιο και απαράλαχτο! Έχω αγοράσει αρκετά πραγματάκια από τότε για μένα ή για φίλους. Μερικά από τα αγαπημένα μου είναι τα παρακάτω
Address box

All my precious things

Chalk board

My recipes

Για να δείτε όλη την συλλογή κάντε κλικ εδώ 

      

No comments:

Post a Comment